• שירות שנתי
    שירותי מחשוב על בסיס שרות שנתי – בעלות חודשית קבועה וידועה מראש. ניתן מענה לכל התקלות הן בשליטה מרחוק והן בהגעה לאתר הלקוח ועל פי הצורך, ללא הגבלת שעות.
  • בנק שעות
    הסכמי רכישת בנק שעות – הלקוח ירכוש כמות שעות מראש, וישתמש בבנק השעות לכל צורך בתחום שירותי המחשוב ולפי שיקוליו. מימוש השעות ללא הגבלת זמן.
  • הצבת עובדים
    הצבת עובדים קבועים במשרדי הלקוח – שירותי מחשוב על בסיס הקף משרה חלקי או מלא אצל הלקוח. מתאים לחברות הגדולות יותר, אשר להם צורך במתן שירות שוטף ומידי למשתמשים.

היעד המרכזי בשירות ניהול המערכות הוא לוודא כי מערכות המחשוב של הלקוח יפעלו באורך תקין ורציף. בהתאם להגדרת הסכם רמת שרות משותפת ויהיו זמינות וערוכות לביצוע כל הפעולות המבוצעות באמצעותן.

שירותי ניהול המערכת כוללים:

  • ניהול ומעקב אחרי גיבויים
  • ניהול משתמשים, הרשאות, Active Directory
  • ניהול תיבות דואר ויומנים
  • מעקב וניתוח ביצועים
  • המלצות לרכש
  • כוונון מערכות
  • תכנון קיבולת ומעקב ניצולת
  • מעקב זמינות מערכות
  • ניהול ובקרת תצורה
  • קונפיגורציות במערכות
  • ניהול חשבונות משתמשים
  • ניהול ובקרת תורים
  • ניהול מערכך הגיבויים – אחריות על הביצוע התקין של הגיבויים
  • ניהול רישיונות
  • ניהול שינויים
  • עזרה בהגדרה ויישום מדיניות אבטחת מידע
  • הגדרה וכתיבה של נוהלי עבודה והכנת תיק אתר
  • תחזוקה שותפת וטיפול מונע לתחנות עבודה